قرآن و اهل بیت

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

قرآن و اهل بیت

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

آخرین نظرات
  • ۵ شهریور ۹۷، ۱۲:۴۵ - جواد
    ممنون
شنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۳، ۰۳:۵۶ ق.ظ

استاد مرتضی خدّامی

http://www.mashreghnews.ir/files/fa/news/1393/10/27/864011_140.jpg

استاد مرتضی خدّامی حافظ کل قرآن کریم و همچنین مسلط به ترجمه و تفسیر آیات قرآن به زبان های عربی و انگلیسی می باشند.

ایشان از سنین خردسالی در جلسات و هیئت های مذهبی شرکت نموده و همین مقدمه ای برای علاقمندیشان به قرآن بود.

حفظ قرآن کریم را از سن دو سالگی و با همراهی و تشویق پدرشان آغاز کرده و در همین حین و در حدود سن سه سالگی موفق به حفظ دعای کمیل شدند.

از جمله ویژگی ها و نبوغ استاد خدّامی:

- حافظ کل قرآن کریم

- مسلط به تفسیر قرآن به زبان های عربی، انگلیسی و فارسی

- حافظ نهج البلاغه

- حافظ دعاهای صحیفه سجادیه و مفاتیح الجنان

- حافظ موضوعی اشعار منتخب فارسی و عربی

- محقق و پژوهشگر در زمینه طب اسلامی

و ...

از جمله نعمت های خداوند به ایشان ذهن بسیار فعال و حضور ذهن زیاد و سریع، به خصوص در شناسایی ارتباط آیات با یکدیگر،آشنایی با تفاسیر و منابع روایی مرتبط با آیات می باشد.

حضور و سخنرانی در محافل قرآنی و تفسیری به سه زبان در مناطق مختلف کشور از جمله فعالیت های ایشان می باشد.


جهت پرسش و مطرح نمودن سوالات خود در موضوعات مختلف از استاد خدامی با شماره 09332945060 تماس حاصل نمایید و یا در قسمت نظرات مطالب خود را مطرح فرمایید.
موافقین ۱ مخالفین ۱ ۹۳/۰۷/۲۶
العبد العبد

استاد مرتضی خدّامی

نظرات (۱۶)

۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۱ عاشقان رهبر
سلام آقای خدامی.برنامه ی شما رو در شبکه ی قرآن و برنامه ی اسرا دیدم.فوق العاده بود.انشالله همیشه موفق  و موید باشین.کشور ما به استادی چون شما نیاز داره
با سلام;من امشب برنامه ی شما رو در اسرا دیدم و واقعا لذت بردم که همچین مفاخری در شهرم بابلسر وجود دارند...من به تازگی حفظ قرآن رو شروع کردم ولی نمیدونم از پسش برمیام یا نه ؟ خوشحال میشم راهنماییم کنید ...به وبلاگ منم سر بزنید...
زنده باشین آقای خدامی ! خدا و قرآن نگهدارتون باشه !! اوضاع خرابه آقای خدامی .... ان شاله خدا زبانتون رو بازتر کنه تا بتونین قرآن رو به همه دنیا بشناسونین .... خدا حواسش هست و قرآن حق هست ... چیزی که حق باشه بالاخره تایید میشه و کسی نمیتونه در مقابلش بایسته اما امثال شما شناسوندن قران رو سریع تر میکنن ....
 .... لینکتون کردم ولی بلاگفا اجازه نداد ..... یه راه پیدا میکنم تا آدرستون رو ثبت کنم تو وبلاگم .....

باسلام

من و همسرم دیشب صحبتهای شما رو در برنامه ی اسرا تماشا کردیم.خیلی خیلی لذت بردیم...ان شاالله شما و خانوادتون در پناه قرآن باشید همیشه.من قصد دارم حفظ قرآن رو شروع کنم.ما چندسالیه که صاحب فرزند نمیشیم.نفس شما حقه.خواهش میکنم برا همه و برای ما دعا کنید تا نسل شیعیان امیرالمومنین زیاد بشه.

التماس دعا. 

فدایی داری استادخدامی...
دبیر جان خیلی خوشحال شدم استاد که شما رو تو برنامه ی اسرا دیدم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۳:۱۵ غذادرمانی سرطان
خدا قوت

جناب آقای خدامی عزیز سلام

لطفا برنامه های تلویزیونی تان بیشتر کنید مشتاق دیدن برنامه های جذاب شما هستم        با تشکر از  رامسر

سلام
لطفن بفرمایید فاطمه زهرا از چند سالگی به این موارد علاقه پیدا کردند
سی دی و یا سایت قرانی جذاب برای کودکان کمتر از دوسال و دو سال به بالا اگر سراغ دارید لطفن معرفی کنید.
۲۰ آذر ۹۳ ، ۲۳:۱۳ حسین ملاشاهی
سلام اقا من امشب برنامتونو دیدم خیلی زیبا بود ایشالله همیشه موفق باشی
خیلی دوستتون داریم عکستون هم با حامد شاکر ن÷اد خیلی جالب بود.
فدایی داری استادخدامی...

اللّهم صلّ علی محمّد و آل محمّد و عجّل فرجهم
دبیر کارت درسته
استاد خدامی فداییییی داری
سلام آقای خدّامی...سخنرانیتون توی مدرسمون فوق العاده بود مرسی از شما🌹🌹🌹
من خودم هم توکارحفظ قرانم ایامیشه ازشون مشاوره قرانی گرفت؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی