قرآن و اهل بیت

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

قرآن و اهل بیت

اللّهم عجّل لولیّک الفرج

آخرین نظرات
  • ۵ شهریور ۹۷، ۱۲:۴۵ - جواد
    ممنون

//bayanbox.ir/id/1367578151865765478?view

حضرت پیامبر (ص) طبق روایاتی چند که محدثان اهل سنت از جمله در صحیح بخاری نقل کرده اند ، فرمودند که : نجد شاخ شیطان است و فتنه ها از آن جا بر می خیزد. نجد همان شهری است که محمد بن عبدالوهاب در آنجا متولد شد و حرکت تفرقه آمیز خود را از آنجا آغاز کرد. از نجد است که وهابیت یعنی تروریسم و تکفیر برخاست.

در حدیثی از صحیح بخاری -که راوی آن عبدالله بن عمر، فرزند خلیفه دوم است-، آمده است که پیامبر (ص) فرمودند: "خدایا! منطقه شام را برای ما پر برکت نما! خدایا! منطقه یمن را برای ما پر برکت نما"!

گروهی که در آن جا حضور داشتند، گفتند که ای رسول خدا! و در منطقه نجد ما؟ (یعنی برای پر برکت شدن آن جا نیز دعا کن). پیامبر (ص) اعتنایی به درخواست این افراد نکرده و بعد از اصرار مجدد آنها، در مرتبه سوم اعلام کردند که آن جا جایگاه آشوب ها و زمین لرزه ها است و شاخ شیطان از آن جا نمایان خواهدشد.[1]

 

منیع [1]صحیح بخاری، ج 2، ص 23، دار الفکر، بیروت، بی تا؛ "ذَکَرَالنَّبِیُّ ص: اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی شَأْمِنَا،اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی یَمَنِنَا. قَالُوا: وَفِی نَجْدِنَا. قَالَاللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِی شَأْمِنَا، اللَّهُمَّ بَارِکْ لَنَا فِییَمَنِنَا. قَالُوا یَا رَسُولَ اللَّهِ وَفِی نَجْدِنَا؟ فَأَظُنُّهُ قَالَ فِیالثَّالِثَةَ: هُنَاکَ الزَّلاَزِلُ وَالْفِتَنُ، وَبِهَا یَطْلُعُ قَرْنُالشَّیْطَانِ".


جهت تعجیل در فرج آقا امام زمان سه صلوات

نظرات (۲)

۲۸ آبان ۹۳ ، ۲۱:۳۹ سعید قاسمی
دلم برای دینمان میسوزد، باید کاری کنیم ما جوانان!

زمانه زمانه جنگ است یا علی مدد/ مدد به غیر تو ننگ است یا علی مدد

یا خدا
اعوذ بالله من الشطان الرجیم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی